Research Next! Mind Opening Discussions

Research Next! Mind Opening Discussions

RESEARCH NEXT MIND OPENING DISCUSSIONS

Research Next! Mind Opening discussions | Cases of Innovation, Reinvention & Strategy

Την Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2021 ο ΣΕΔΕΑ  διοργανώνει νέο virtual event με θέμα η Έρευνα την Επόμενη Μέρα.

Από την ίδρυσή του ο κλάδος της Έρευνας Αγοράς ενείχε στη φιλοσοφία του, αλλά και στη φύση των ανθρώπων που εργάζονταν σε αυτόν, αξίες όπως η περιέργεια, η επιστημοσύνη, το ανοιχτό μυαλό, ο ορθολογισμός, η επαγωγική σκέψη και το πνεύμα της ανακάλυψης. Όμως σε αυτά τα 70 χρόνια – και ιδιαίτερα τα τελευταία – ο κόσμος μας έχει αλλάξει δραματικά. Οι αλλαγές αυτές έχουν επηρεάσει και επηρεάζουν αυξανόμενα όλους τους επιχειρηματικούς κλάδους των πελατών μας και φυσικά και τον δικό μας.

Στις 24 Μαρτίου 2021, σε event με τίτλο Research Next! Let’s open the dialogue που συνδιοργάνωσε ο ΣΕΔΕΑ μαζί με το Ινστιτούτο επικοινωνίας και με τη συμβολή της ESOMAR,  εστιάσαμε στο ρόλο της Έρευνας Αγοράς μέσα σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο τοπίο όπου οι ανάγκες διαρκώς επαναπροσδιορίζονται. Εξετάσαμε πώς επηρεάζεται από την ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών και τις αλλαγές που έφερε η πανδημία, τι μπορεί ο κλάδος να αξιοποιήσει και τι πρέπει να αναπτύξει, τι συμβαίνει σε διεθνές επίπεδο και ποια είναι η προστιθέμενη αξία της Έρευνας Αγοράς την Επόμενη Μέρα. Απαντήσεις σε αυτά και πολλά περισσότερα ερωτήματα έδωσε η Anne-Sophie Damelincourt, former ESOMAR Council Member I Treasurer,  Blue Lemon Insight & Strategy – Founder & Owner που ήταν και η κύρια ομιλήτρια μαζί με τη Μαρία Χρυσικοπούλου,  Head of Customer Research & Customer Insights, ΟΠΑΠ και τον Κώστα Χούντα, Strategy & Business Analytics Officer, TEMPO OMD. Τα κύρια συμπεράσματα εκείνου του event μπορείτε να τα δείτε εδώ

Στο νέο event της Πέμπτης 25 Νοεμβρίου 2021 η εστίαση είναι σε Case Studies: Θέλουμε να εμπνευστούμε από εταιρείες που άλλαξαν και αλλάζουν, στον κλάδο μας ή και σε άλλους κλάδους, από startups που ξεκίνησαν με τελείως διαφορετικό μοντέλο και εισήγαγαν νέα δεδομένα σε υπάρχουσες αγορές, ή και από εταιρείες συμβούλων που χρησιμοποιούν την έρευνα στις υπηρεσίες προς τους πελάτες τους. Θέλουμε να μάθουμε από διεθνή παραδείγματα αλλά και να δούμε πώς αυτά λειτουργούν στην Ελληνική πραγματικότητα. Η αλλαγή νοοτροπίας και η προσαρμογή στα νέα δεδομένα έχει πολλές πτυχές: Αφορά το όραμα, τη νοοτροπία, την ιεραρχία, την οργάνωση, τις δεξιότητες, τα ταλέντα μας και τις γνώσεις μας, τις δομές και τις υποδομές μας, τα ίδια τα προϊόντα μας και το business model μας στο σύνολό του.

Εκπρόσωποι τριών εταιρειών θα μιλήσουν για τη δική τους εμπειρία σε σχέση με τα παραπάνω σε ανοικτή παρουσίαση – διάλογο:

  • Edouard Lecerf, Deputy General Manager | BVA GROUP
  • Έλενα Χαϊλαζοπούλου, Chief Product Officer – Deputy CEO | CONVERT GROUP
  • Στάθης Χαϊκάλης, CEO | COMMUNICATION EFFECT – EDELMAN affiliate

Μαζί τους θα είναι τα μέλη της Οργανωτικής Επιτροπής του Event: Βαλέρια Τσάμη, Πρόεδρος ΣΕΔΕΑ & Managing Director, FOCUS BARI.  Άντζελα Σταθοπούλου, Ταμίας ΔΣ ΣΕΔΕΑ, Partner-Research Director, METRON ANALYSIS. Τίτος Σιμιτζής, General Manager, ALTERNATIVE RESEARCH SOLUTIONS. Ντορίνα Φυντάνη, Consumer Insights Leader, Greece, Bulgaria & Adriatics, NIELSEN IQ. Βιβή Ορδόλη, Partner-Brand Strategy, THE RESEARCH HIVE.

Το event θα πραγματοποιηθεί στις 17.00 με live streaming στο www.sedea.gr. H συμμετοχή είναι δωρεάν, μια προσφορά του ΣΕΔΕΑ.

Για να συμμετάσχετε πατήστε εδώ

Print Friendly, PDF & Email